اس ام اس خنده دار رایتل
جملات زیبا و متن های عاشقانه
اس ام اس خنده دار رایتل

نمي دونم خواب ديدم که به تو اس ام اس دادم . خواب بودم به تو اس ام اس دادم . از خواب پاشدم به تو اس ام اس دادم . تو خواب بودي بهت اس ام اس دادم . کرم داشتم تو خواب به تو اس ام اس دادم . تو کرم داشتي نصفه شب اس ام اس رو خوندي . الان خوابم دارم مي نويسم . يا تو داري خواب مي بيني من بهت اس ام اس دادم . بي خيال .. بخواب به غضنفر میگن: چرا همش داری دور میدوون با ماشینت میچرخی؟می گه: راهنمام گیر کرده!!

سری جدید متن شارژ رایتل

حیف نون جلوی دبیرستان دخترانه میافته تو جوب! واسه اینکه ضایع نشه میگه: هر کی منو در آورد مال خودش ! خرید شارژ رایتل ششمین پیام ماهواره امید مخابره گردید: پنچر گیری کجاست ؟

اس ام اس خنده دار رایتل

آموزشگاه تخصصی نوازندگی گیتار، توسط بانو زلیخا ، با تخفیف ویژه آدرس :مصر، پشت معبد آمون ،نرسیده به سیلوهای گندم 50% تخفیف برای کسانی که نامشان یوسف است . کارت شارژ رایتل حیف که فقط تو یکی رو دارم ........ اگه از تو یه عالمه داشتم .... تا حالا یه گاوداری زده بودم ...

خرید کارت شارژ رایتل

گلها همه با اذن تو برخواسته اند از بهر ظهور تو خود آراسته اند مردم در همه حال در هر بهار، بی شک اول فرج تو را از خدا خواسته اند ... خرید کارت شارژ رایتل ای کاش علم اونقدر پیشرفت کرده بود که از طریق SMS یه دسته گل ِ سرخ برات می فرستادم!

متن جدید درباره کارت شارژ

تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز می کشم ناز یکی تا به همه ناز کنم کجايي؟ نشستي اون بالا با تنهايي خودت حال مي کني، ما رو تحويل نمي گيري. الهي قربونت برم بي زحمت دو تا نارگيل بنداز پايين



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: